جرقه

وبلاگ شخصی عبدالرضا محمدبیگی

جرقه

وبلاگ شخصی عبدالرضا محمدبیگی

مافیای نفتی و فیشهای نجومی!

مافیای نفتی و فیشهای نجومی!


آیا از خود پرسیده اید در این گیر و دار لو رفتن فیش های چندصد میلیونی مدیران، چرا اسمی از مدیران شرکتهای نفتی به میان نمی آید؟ چرا هر وقت مساله فیشهای نجومی مطرح میشود بیشتر بر بانکها و بیمه ها تاکید می شود؟ 
در صورتی که همه می دانند حقوق و مزایای مدیران و حتی کارمندان شرکتهای نفتی، اعم از خصوصی و دولتی، چندین برابر دریافتیها در بانکها و بیمه هاست!

به نظر می رسد مافیای نفتی بخوبی توانسته بر شبکه خبری و اطلاع رسانی نفوذ کرده و با محدود کردن مدیران متخلف به چند سازمان مثل بانک و بیمه، اذهان ملت را از ارقام نجومی جابجا شده در شرکتهای نفتی منحرف کند. همان مافیایی که چندین دهه است، هیچ کدام از دولتها و مجلس های گذشته نتوانسته اند در مقابلش بایستند و حداقل مطالبه ملت را که همانا قراردادهای شفاف نفتی است، از این شرکتها طلب نمایند.
ًلطفا جهت روشن شدن اذهان مردم این مطلب را نشر دهید:

(بر خلاف آنچه به نظر میرسد، افشای فیش چند مدیر محدود بانکی برای آگاهی دادن به ملت نیست، بلکه برای رد گم کردن و دور کردن ذهن مردم از رقمهایی بیش از اینهاست. ما خواهان افشای منابع مالی تبلیغات حضرات در انتخاباتها هستیم. ما خواهان افشای فیش های حقوقی همه مسئولان نظام، احزاب و گروههای سیاسی وابسته به انقلاب، و خصوصا و خصوصا مدیران شرکتهای نفتی هستیم.)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد